Вища освіта України і Болонський процес
Метою читання курсу є ознайомлення з основними завданнями, принципами та документами, прийнятими в рамках Болонського процесу, оволодіння методами та засобами їх запровадження у вищу освіту України.
Завдання курсу:
- - ввести студентів в проблематику удосконалення вищої освіти в Україні;
- - навчити студентів розробляти навчальні плани відповідно до вимог Болонського процесу.
Програма курсу
№ п/п | Назва тем | Рекомендована література |
1.
| Євроінтеграція України як чинник соціально- економічного розвитку держави. Роль освіти в розвитку партнерства України з іншими державами. |
2.Болонський процес у фактах і документах/ Упорядники Степко М.Ф., Болюбаш Я.Я., Шинкарук В.Д., Грубінко В.В., Бабин І.І.. Київ - Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2003. - 52 с. (http://www.tspu.edu.ua/). 3.Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу (документи і матеріали 2003-2004 рр.)/ За ред. В.Г. Кременя, авт.кол.: Степко М.Ф.,Болюбаш Я.Я., Шинкарук В.Д., Грубінко В.В., БабинІ.І.. Київ - Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2004. - 147 с. (http://www.tspu.edu.ua/).
5.Штанько Т. Плани, завдання і теоретичні положення з тем з дисципліни „Вища освіта України і Болонський процес" до семінарських і практичних занять студентів денної форми навчання спеціальностей 8.030403 „Міжнародні економічні відносини" та 8.050108 „Маркетинг"/ Методичні рекомендації., - Львів: видавництво Львівської комерційної академії, 2006. -35 с. 6. Штанько Т. Методичні вказівки для семінарських і практичних занять з дисципліни „Вища освіта України і Болонський процес" студентів спеціальностей 8.030403 „Міжнародні економічні відносини" та 8.050108 „Маркетинг" Методичні рекомендації., - Львів: видавництво Львівської комерційної академії, 2006. -20 с.
|
2.
| Системи вищої освіти у країнах Європи і Америки. |
6.www.europa.eu.int/comm/education/recognition/
|
3. | Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти країн Європи. Документи Болонського процесу.
|
2.Болонський процес у фактах і документах/ Упорядники Степко М.Ф., Болюбаш Я.Я., Шинкарук В.Д., Грубінко В.В., Бабин І.І.. Київ - Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2003. - 52 с. (http://www.tspu.edu.ua/).
4.www.bologna-berlin2003.de/pdf/bologna_declaration.pdf/ 5.www.bologna-bergen_2005.no/
|
4. | Основні завдання, принципи та етапи формування зони європейської вищої освіти.
|
2.Болонський процес у фактах і документах/ Упорядники Степко М.Ф., Болюбаш Я.Я., Шинкарук В.Д., Грубінко В.В., Бабин І.І.. Київ - Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2003. - 52 с. (http://www.tspu.edu.ua/).
|
5.
| Європейська кредитно-трансферна та система накопичення - ECTS.
|
2.Болонський процес у фактах і документах/ Упорядники Степко М.Ф., Болюбаш Я.Я., Шинкарук В.Д., Грубінко В.В., Бабин І.І.. Київ - Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2003. - 52 с. (http://www.tspu.edu.ua/).
4.Штанько Т. Плани, завдання і теоретичні положення з тем з дисципліни „Вища освіта України і Болонський процес" до семінарських і практичних занять студентів денної форми навчання спеціальностей 8.030403 „Міжнародні економічні відносини" та 8.050108 „Маркетинг"/ Методичні рекомендації., - Львів: видавництво Львівської комерційної академії, 2006. -35 с. 5. Штанько Т. Методичні вказівки для семінарських і практичних занять з дисципліни „Вища освіта України і Болонський процес" студентів спеціальностей 8.030403 „Міжнародні економічні відносини" та 8.050108 „Маркетинг" Методичні рекомендації., - Львів: видавництво Львівської комерційної академії, 2006. -20 с.
|
6.
| Принципи, шляхи і засоби адаптації Європейської системи пере зарахування кредитів (ECTS) у вищу освіту України.
|
2.Болонський процес у фактах і документах/ Упорядники Степко М.Ф., Болюбаш Я.Я., Шинкарук В.Д., Грубінко В.В., Бабин І.І.. Київ - Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2003. - 52 с. (http://www.tspu.edu.ua/). 3.Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу (документи і матеріали 2003-2004 рр.)/ За ред. В.Г. Кременя, авт.кол.: Степко М.Ф.,Болюбаш Я.Я., Шинкарук В.Д., Грубінко В.В., БабинІ.І.. Київ - Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2004. - 147 с. (http://www.tspu.edu.ua/).
5. Мокій А., Штанько Т. Деякі аспекти оцінки якості освіти в контексті Болонського процесу./ Болонський процес: проблеми реалізації у Львівській комерційній академії: Матеріали науково-методичної конференції. - Львів: видавництво ЛКА, 2005. -С.219-223.
|
7. | Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП) у ВНЗ України
|
2.Болонський процес у фактах і документах/ Упорядники Степко М.Ф., Болюбаш Я.Я., Шинкарук В.Д., Грубінко В.В., Бабин І.І.. Київ - Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2003. - 52 с. (http://www.tspu.edu.ua/). 3.Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу (документи і матеріали 2003-2004 рр.)/ За ред. В.Г. Кременя, авт.кол.: Степко М.Ф.,Болюбаш Я.Я., Шинкарук В.Д., Грубінко В.В., БабинІ.І.. Київ - Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2004. - 147 с. (http://www.tspu.edu.ua/).
5.www.accreditation-council.de/ 6.www.eua.de/
|